Usb a mobil

Miroslav Velen miroslav.velen na seznam.cz
Pondělí Leden 25 09:09:32 CET 2016

Dobrý den, USB na Windows mobilech (Win CE 5,6, phone 7.x,  phone 8.x a
mobile 10) v režimu OTG nefunguje. Ačkoliv se uživatelé po této
fukčnosti ptají už dlouho, Microsoft odolává (pravděpodobně z důvodu
izolace aplikací od systému a sebe navzájem, de-facto nepřístupného
souborového systému atd.) . Navíc aplikace pod WinPhone/Mobile jsou
úplně něco jiného než EXE do windows, takže nativní Win32 aplikace na
mobilech neběží (kromě toho je problém aplikace WinPhone do mobilu vůbec
dostat - jde to ze Store a potom trochu hackem přes vývojovou konzoli).

Jak už tady bylo zmíněno, z hlediska mobilních platforem je nejvíce
"volnomyšlenkářský" Android (aplikace se může distribuovat nakopírováním
souboru APK a ve správci souborů poklepáním nainstalovat), OTG tam
funguje přímo pro množství "obvyklých" připojovaných zařízení (mass
storage, USB/serial převodníky FTDI, ... v nejhorším do jádra doplnit
vlastní ovladače).

Takže s sebou buď tahat plnohodnotný Win počítač nebo si aplikaci
přepsat do androidu :-)

M.