ferit pre pamate

Neděle Leden 24 21:55:20 CET 2016

On 24 Jan 2016 at 21:38, Jan Waclawek wrote:

> Preco ten makcen?
Protože si to tak pamatuju. Mám zafixováno, že se to jmenuje podle řeky Setuň, která
se poblíž jejich institutu vlévá do řeky Moskvy.
A jak koukám, tak i v azbuce je na konci měkký znak, takže proto :-)

> On ten Setun podla vsetkeho pouzival praveze aj feritovu logiku. Nejaky
> naznak som vyguglil, ale bohuzial sa neviem dobrat detailov.
> http://samlib.ru/e/ezhow_k_w/3.shtml
Ano. A podle všeho byl navržený tak, že byl odolný i v Sovětských podmínkách a
nepotřeboval extra údržbu.

Ale oni ho neměli naplánovaný. Takže to sice nějak schválili do seriové výroby, ale
ta už se nerealizovala a vzniklo jen nějakých 50 kousků (nám znalcům připadá dost i
to).

D.O.