Usb a mobil

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Leden 24 05:45:24 CET 2016

Zdravim,
  nevim, jak windows, ale Android umi presne to, na co v jadre najde modul
:-). Cili zalezi jen na tom, co tam tvurci prislusne ROM dali. V komercnich
ROM to vetsinou nechodi, ale v CM ci jinych mi krasne chodi jak pl2303, tak
i FTDI. Pokud si zkompilujete jadro sam (coz neni o mnoho slozitejsi nez
pri kompilaci na velkou masinu), muzete pouzivat jakekoliv USB zarizeni,
na jake je podpora (napr. vcetne DVB karet, eth karet, paralelu atd).
Mimochodem mit fyzicky ethernet u malickeho mobilku je fakt husta vec, lidi
na to koukaj dost neduverive, ale slape to jak z praku :-). A chodi to
ARM/neARM, Intel/neIntel :-).
  Zdravi Pavel