IN9 problem

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Sobota Leden 23 22:37:02 CET 2016

Zdravim,

ked sa chce, tak sa to da aj na IN13 ;).
https://picasaweb.google.com/113387997504476430590/IN13Apr292011?authuser=0&feat=directlink
Problem je, ze si nemozem spomenut, cim to bolo. Zda sa mi, ze som vtedy
zvysil prud, co u IN9 dost dobre nepojde.
Tu nieco malo o tom pisu
https://groups.google.com/forum/#!topic/neonixie-l/GAREG0tdVsI

Slavo T.