Re: Potřebuje okružní pila LCS5OO (Mountfield) nulový (N) vodič?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 23 17:52:57 CET 2016

Blbost, jsem idiot a opravuji se sám.
Ta virtuální zem pro stykač fungovat nebude, protože před sepnutím stykače
je motor odpojený, takže na něm žádná virtuální zem není.

A pokud by uživatel zapojoval pilu na 4-drát 3xL+PEN (jak jsem psal dřív),
tak by bylo dobré odpojit střed motoru od N (pokud teda bude zapojený).
Aby při případném přerušení vodiče PEN odpadl stykač a nedržel přes
tu virtuální zem.

PL