Usb a mobil

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Leden 23 17:35:10 CET 2016

Dík.
Mě to totiž napadlo v souvislosti s tím, že jsem koupil tablet UMAX
VisionBook 8Wi Plus, má 32GB disk a W10, ostatní komponenty myslím
obvyklé, což mi za 2899Kč s DPH připadá docela slušná cena. A na něm to
USB chodí a chodí mi tam (zatím) jakýkoli program pro Windows. Především
mi chodí můj program, který komunikuje buď přes (virtuální-USB) seriový
port s PLC nebo přes TCP/IP (pochopitelně pokud je tablet přes WiFi v
síti). Já chtěl malý tablet, který snadno mohu nosit ssebou.

Jak to tedy je u mobilů s Windows?
Lze i na nich spustit program pro PC?
Komunikoval by přes USB a pokud port není OTG, tak
komunikoval by přes TCP/IP?

Já se ptám tak pitomě, protože jsem se "chytrému" mobilu stále bránil.
Štve mě, že jako telefon je moc velký a jako počítač moc malý. Více mi
vyhovuje malý mobil, ke kterému se v terénu, pokud to potřebuji připojím
přes BT notebookem a mám internet také.

Martin Záruba