Moucha na moste 2

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 22 20:12:17 CET 2016

Jejda, zakřivení světla/prostoru v místě koncentrace hmotnosti mi
připomíná jeden fyzikální pokus provedený na Strahovských kolejích. To
byla vlastně kombinace dvou pokusů:
1) kolik kusů v autobusu (kolik průměrných studentů se vejde do
průmětného autobusu ikarus)
2) když už se povedlo tolik koncentrované hmotnosti, tak jsme se
pokoušeli porovnávat zakřivení světla. Jako etalon jsme použili dokonale
rovného předmětu - násady od koštěte.