Re: OT: Tarifní revoluce

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Leden 22 19:02:50 CET 2016

Dle jejich kalkulačky mám poměr 0,83 takže nesplňuji jednu podmínku a
nebudou mi to účtovat dle sazby D45d ale D2... (nepamatuji si a už u
toho nejsem) takže jako dle nějakého jednotarifu a budu to mít cca o 20%
dražší. Paradoxem je, že 4h:20h je cca 83% takže beru proud dle toho jak
mám.