Datahseet ku konektoru jack u modreho slona - povzdychnutie

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Leden 22 17:20:39 CET 2016

Aj ked mate tiez pravdu, spravne je:

http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/jack-plug

A ja osobne ak by som mal tomu svojmu nejako hovorit tak urcite radsej "jack"

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Friday, January 22, 2016 5:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: Datahseet ku konektoru jack u modreho slona - povzdychnutie

A co je na tom tak špatně?

GMe má celkem slušnou dokumentaci ke svému zboží, rozhodně bych řekl, že jsou v tomhle v té lepší polovině. Jistě giganti typu Farnell jsou na tom určitě líp, ale mezi menšími prodejci myslím docela dobré.

A dobré je, že použili na svém eShopu originální značení a napsali výrobce, takže se dá snadno dohledat. Rozhodně lepší, než když nějaký prodejce označí konektor jako "kon001", další jako "kon002" atd.

A s tím jack x plug - jste si jistý? Podle mě teda plug je to, co se někam strká (česky zástrčka), kdežto jack je zásuvka (i když lidově se jack říká spíš tomu konektoru).

PL