strojove cteni/rozpoznani, znacka "levne" ?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Leden 22 11:13:11 CET 2016

Nebylo by nejjednodušší koupit nějakou kameru pro zabezpečovací systémy a k ní nainstalovat příslušný software? My máme třeba nějaké IP kamery od Vivoteku. K tomu se stáhne free server, na kterém je možné nadefinovat zóny, jejichž změna způsobí nějakou akci (poplach, spuštění záznamu atd).

Jakub Šerých