Re: OT: Tarifní revoluce

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Leden 21 23:22:17 CET 2016

Původní zpráva ze dne 21.1.2016 od Radek Benedikt:

> Ahoj,

> Tak to jsem na tom s garazi obdobne, kdysi jsem tam dal jistic, tak
> abych tam mohl pustit vysavac. Divam se, ze by jsme do firemniho
> sortimentu meli zaradit mimo UPS i generatory. :-) Po takovychto
> "upravach" pujdou asi docela na odbyt.

> A nebo nechat snizit jistic na 1A, na svetla to bude stacit a
> zrecyklovat nejakou tu UPSku jako "booster" pro obcasny vysoky odber.

Jenže víte, co je zajímavé? Nám to zdražili asi už loni. Protože jsem
se díval na vyúčtování, které přišlo včera, a předloni byl poplatek za
jistič 6 Kč měsíčně, loni 60 Kč za jistič měsíčně. Jinými slovy, za
spotřebu elektřiny za loňský rok jsem zaplatil asi 20 Kč a za paušál
800 Kč.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem