RE: OT: Tarifní revoluce

Zdeněk zdej na atlas.cz
Čtvrtek Leden 21 18:20:44 CET 2016

Pro náš byt mi vychází zdražení o 40% L

Dnes na toto téma několikrát mluvili v rádiu. Doporučovali spočítat si
nároky na odběr a změnit jistič (tarif). Jen, co tam nepadlo, kdo by platil
výměnu jističe.

Předpokládal jsem, že dodavatel, protože je jeho majetkem. Pak ale také
uvedli, že při větším počtu lidí měnících jistič, by možná stát poskytl
nějakou dotaci.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milan
Kratochvíl
Sent: Thursday, January 21, 2016 6:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Tarifní revoluce

Zdravím.
Jsem docela naštvaný. Mám D45d a nainstalováno cca 45kW a vychází mi vyšší
cena právě kvůli podmínce 0,91. Klidně bych to řídil tarifem, ale to bych
nesměl vařit a nesměl bych se mýt.
Už jsem jim napsal vyjádření. Uvidíme co odpoví.
Milan

Vychazi mi nizsi cena, jestli jsem pochopil, budu muset zmenit tarif z D35d
na asi D2Ad, kde bude NT jen 8 hodin a na stykac elektrokotle teda hodit
kramli... Nebo tem primotopovy tarif ale podil NT 0.91 nesplnim, protoze
stejne vetsinou jede TC ktere neni vubec rizeno tarifem....