STLINK V2 vs V2.1

Čtvrtek Leden 21 14:38:03 CET 2016

Tak dnes jsem konecne nasel prislusny kit a vyzkousel to, skutecne to
takto funguje - pro test a update firmware nebylo potreba zapojovat ani
PA0, IMHO to pouziva k mereni a indikaci velikosti napajeciho napeti.
Ocesane na kost staci krystal, par R a C.... a nevim, na co je odpor
mezi PB12 a PB14? Pro prenos dat se predpokladam pouziva SPI?
PA8/MCO take funguje, je tam 8MHz coz pouziju pro cilovy MCU.
Na PB0 (NRST) se mi ovsem zadny signal vyloudit nepodarilo, da se nejak
nastavit aby se MCU HW resetoval nebo je ten signal na houby?