Pozor na sifrovaci viry

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Čtvrtek Leden 21 13:14:16 CET 2016

Tohle je záloha, ne archiv. takže to funguje tak, že když se něco v
pracovním adresáři smaže, tak to nebude v poslední záloze a zálohách
následujících. Zůstává to v zálohách z předchozích dnů, pokud to tam už
bylo a dokud se ta záloha nesmaže.

Jde to ovšem provozovat tak, že se soubory jen přidávají, případně
aktualizují a nic se nemaže. Pak ale vlastně nikdy nemáte poslední
aktuální verzi, ale máte data, která kromě všeho možného také obsahují
poslední verzi. I když se to zdá dobré, uživatel to neocení.

Pavel Krafčík