Pozor na sifrovaci viry

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Leden 21 09:35:18 CET 2016

Pokial tomu viru nedate svoje root heslo tak to asi neprekona.
Ale sietovy disk s volnym R/W pristupom na sieti s nezodpovednymi
uzivatelmi je je vskutku koledovanie si o pruser.
Napriklad - dajte im do archivu R/W pristup iba do nejakej jednej temp
zlozky, zvysok pre nich bude read-only, to budete spravovat Vy sam s
R/W pravami. Ak chcu nieco zapisat do archivu, musia ist cez Vas