[!!Mass Mail][OT] MS Outlook 2010 "Your mailbox is almost full."

Úterý Leden 19 07:55:09 CET 2016

Dobrý den. Používám systém: Nové položky-->Další položky-->Datový soubor aplikace Otlook: vytvořím soubor (třeba „Archiv2015“) a do něj naskládám to co nepotřebuji. Používám stejný systém podlsožek jaký mám v pracovním Mailboxu (pracovní, zákazníci, externí, soukromá, milenky bývalé, milenky budoucí… ;-). Ten soubor je na počítači a není obsahem Mailboxu. Když ho nepotřebuju, tak dám pravou myší „Zavřít“, když ho potřebuji znovu musím Soubor-->Otevřít-->Otevřít datový soubor… Není to úplně OK ale já to tak potřebuji.
Jelikož se skoro stále pohybuju na hraně plného Mailboxu tak pro rychlou pomoc používám seřazení pošty podle velikosti a vyhážu ty největší kusy jak v doručené tak v odeslané.
Dále se dá zvolit automatická nebo poloautomatická archivace Soubor-->Informace-->Nástroje pro čištění-->Archivovat.

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, January 19, 2016 7:32 AM
To: HW-news
Subject: [!!Mass Mail][OT] MS Outlook 2010 "Your mailbox is almost full."

Přátelé, MS Outlook 2010 mi píše "Your mailbox is almost full." Samozřejmě, můžu smazat nějaké e-maily, tím se problém vyřeší, ale není nějaká finta, jak uvolnit schránku a přitom nic nemazat? Nešlo by to někam přesunout? Ale nejlépe nějak hromadně.
Byl jsem kdysi na školení MS Office a matně se pamatuju, že tam snad šly v tom Outlooku vytvořit nějaké složky na lokálním disku, kam se ty e-maily mohly přesunout, ale nevím, je to pár let.

P.K.