OT Az vam zase nekam zapadne sroubek a vezmete si misto nej jinej...

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 17 20:19:36 CET 2016

No drazka prinejhorsim lupinkovou (asi to tak dopadne)...pilku sice mam
(50x0.6x13), ale nemam frezovaci nastavec/vreteno na hodinarskej
soustruh (ten mi jako jedna z mala veci chybi na Lorch 6 - kdyby nekdo
vedel kde se vali
http://www.practicalmachinist.com/vb/attachments/f38/143395-lorch-watchmakers-lathe-identification-img_0539.jpg
) - tedy to co mam doma v panelaku. V dilne to samozrejme neni problem.

Je videt, ze jsem musel ten zavit pasovat do te diry a musel jsem sroub
dodatecne ubrat na prumeru - diru vyrezaval nekdo kdovicim. Jinak byl
sroub vyriznut ostre jako ten zavitnik. Ta zavitnice na rozdil od ocka
trochu zavit pechuje a vytlacuje.

Mimochodem nevite nekdo kde se da koupit "stribrenka" tycovina male
prumery do 5mm? Chtel bych zkusit zda se na ni chytnu ve vyzihanym stavu
tou zavitnici a nadelal bych si zavitniky z lepsiho materialu nez je
tenhle drat na svarovani :-)

RV