OT Snecci vajicka v akvarku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 17 10:09:12 CET 2016

Coz breberky jsou spis dukazem, ze akvarium je spravne zajete a
biologicky vyrovnane. Jen si dejte pozor na ty hlistice (Nematoda),
ktere se tam take obcas mihnou - vetsinou jsou to neskodne druhy a
nezpusobuji problemy pokud se treba nepremnozi (opet neprekrmovat).
Nicmene v rodu Nematoda se vyskytuji i pekni previti prenositelni na
cloveka. Tak bacha na hygienu.

Jinak zaber skvely...skoda ze nebylo videt jak lezou ven.

RV