Ze by se svet zblaznil?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Leden 16 16:22:34 CET 2016

Kedysi som pouzival HC08 od Freescale (dnes uz NXP) a tie z RAM vedeli
bezat program a hojne sa to pouzivalo. Podobne aj HCS08. x51 s
externou RAM co ma z-AND-ovany PSEN a RD nespominam. Tusim niektore
x51 dokonca vedeli premapovat internu XRAM do program space.
Neviem do akej miery su tie Freescale splnaju definiciu "bezne
osembity" - decka sa s tym stretavaju v skolach, je toho vela
nastrkaneho v autach a spotrebnej elektronike, da sa to kupit v
beznych obchodoch.