RTL2832+E4000 a ADS-B

Tomas Levora levora na seznam.cz
Pátek Leden 15 20:33:22 CET 2016

Pomerne cerstve vlastnim DVB-T prijimac s RTL2832U + R820T, v operacnim
systemu se hlasi jako

ID 0bda:2838 Realtek Semiconductor Corp. RTL2838 DVB-T

a v popisu na ebay bylo

E4000 USB DVB-T + RTL-SDR Realtek RTL2832U + R820T DVB-T Tuner Receiver GA

Zatim jsem zkousel (dump1090) jen v lokalite s pomerne spatnym primym
vyhledem, zpravy ale byly dekodovany v poradku a s dodanou antenou jsem
videl vsechna letadla v primem vyhledu a dokonce i letadla v jedne
lokalite s pravdepodobne odrazenym signalem.