Ze by se svet zblaznil?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 15 18:42:36 CET 2016

Ano, to zní rozumně. Jen nějak nemůžu najít uplatnění pro takový maličký
procesor.
Kdysi jsem si nakoupil kýbl malých ATtiny12, že s tím budu dělat drobnosti.
Ale nějak se nedaří, když cokoli dělám, tak vždycky nakonec vyjde těch
potřebných
noh víc, nebo to aspoň chce skutečný UART. Takže mi tam ty procesory
hnijou dál.

Jinak rozměr pouzdra toho QFP48 se od rozměru SO8 zas tak moc neliší, a než
DIP8 je to snad i menší. Takže na velikosti desky moc nešetřím. Na
spotřebě taky ne.
Takže jedině na případném studiu, ale to zrovna mě docela baví.

PL