Ze by se svet zblaznil?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 15 16:25:55 CET 2016

Asi jde o to, z jakého pohledu to kolega Buchta vidí.
Pokud jde o hromadnou nebo dokonce hyperhromadnou výrobu, tak to pravda
není, tam se počítá každý cent.
Ale pokud je to z pohledu bastlení (jsme na bastlířské konferenci), tak
s ním
souhlasím. Když 32bit MCU na 72 MHz, 64 KiB flash a 20 KiB RAM stojí 1.4
USD,
tak už fakt není řádný důvod používat 8bit. Navíc to ještě žere míň než
ten 8bit,
má to mnohem výkonnější periferie a zdarma vývojové prostředí.

Mám docela problém "udat" své šuplíkové zásoby 8bitů. Vpodstatě násilím
pro ně vymýšlím uplatnění, abych spotřeboval ty spousty AVR, co se mi tu
válí.
Jinak bych to daleko raději osadil STM32F103 za ten necelý dolar a půl.

Je docela zajímavé, že ARMy od Atmelu se (podle mě, pocitově) nějak moc
nechytly.
Přitom byly osazeny na první Adruinové ARMové desce, takže by se dal
čekat rychlý nástup.
Navíc po stránce periferií asi nejsou špatné (aspoň rychlým pohledem,
detailně je neznám).

PL