Makefile a inkrementace cisla buildu

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Leden 15 14:12:35 CET 2016

No ten moj exac ma 7kB.
Power shell skript by bol urcite mensi
Ale obetovat megabajty na taku k..u kde to svet dneska speje?

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, January 15, 2016 2:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: Makefile a inkrementace cisla buildu

Někde to mám napsané ve VB. Je to exe, který vezme zadaný soubor, přečte z něj číslo, inkrementuje a soubor jím přepíše. Nastavil jsem to do "afther build". Ale bylo to ještě ve starém 98, tak to nechodilo ve win7 a výš.

Zrovna se mi to zas bude hodit, tak to asi udělám ve VB.NET. Když si představím, že tehdy mi přišlo šílené, že se kvůli txt souboru o délce několik B načítá několikamegové DLL, ...

PH

From: Pavel Kutina
To je zjevne presno, to, co bych potreboval, jen pro Windows. V bashi bych si to naskriptoval taky, na Win se ptam, jestli to uz nekdo nema vytvorene ci nepouziva ono "neco", co to dela. Ne ze bych si to nemohl treba v mem oblibenem PHP napsat taky, ale pripadalo mi pravdepodobne, ze uz to nekdo udelal (a v necem inteligentnejsim, alespon co se standalone aplikaci tyka).

A vzhledem k tomu, ze cest, jak dosahnout stejneho vysledku, je mnoho, ptal jsem se na nejake jednoduche reseni, fakt nepotrebuju soucinnost s verzovacimi systemy, nepotrebuju praci s databazi, jen jedno cislo buildu.
Nepotrebuju to nijak zvlast nutne, zatim mi datum a cas buildu staci, ale chtel bych to :)

Pavel Kutina