Makefile a inkrementace cisla buildu

Pátek Leden 15 13:07:26 CET 2016

Jeste se podivej, jestli to nekde nema vlastni adresar s
predgenerovanymi/predkompilovanymi vecmi, pak by si to mohlo brat vse ke kompilaci
odtamtud a ty tvoje zmeny zahadne ignorovat (Arduino to tak dela, obcas se nekde
neco nezkompiluje a je potreba promaznout ty jeho temporary a zkomipovat z cisteho).

D.O.