Makefile a inkrementace cisla buildu

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Leden 15 09:14:14 CET 2016

Ja by som si teda dovolil moj kusok z BASH skriptu (pouziva AWK), aj ked
ako pisete, asi to nepotrebujete. Pouzivam to aj pod Win, tak by to
nemal byt problem spojazdnit, vsetky spomenute programy sa nainstaluju
(snad) s kazdym GCC...

if [ -f "version.h" ]; then
     # hladame BUILD a zvysime cislo za nim
     gawk '{ build=0; for(i=1;i<=NF;i++) if($i=="BUILD") { nxt=i+1;
build=$nxt } if(build>0) { sub(build,build+1); print $0 }else{ print $0
} }' version.h > version.new
     if [ -f "version.new" ]; then
         rm version.h
         mv version.new version.h
     fi
fi

a subor version.h, ktory sa samozrejme includuje do programu (moze
obsahovat aj ine veci, skript ide po nazve BUILD):

// verzia buildu do zdrojakov

#define BUILD 161

Jaro