Zobrazeni dat v Matlabu 3D Gyro?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 13 19:47:10 CET 2016

Pardon, nevšiml jsem si té informace o ARMu.
Takže nic.
Pro spolupráci s Arduinem už je to pěkně předchystané.
Nevím, jestli ten vazební modul bude tak pěkně spolupracovat
i s těmi "klony" Arduina pro STM32 atd. Pokud ano a pokud pro
ten váš procesor existuje Arduino, tak pro jednorázový rychlý pokus
by to možná nebyla špatná varianta.

PL