STM32Cube ?

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Středa Leden 13 18:59:26 CET 2016

Hehe, ted jeste, aby melo ST stejne vnimani casu jako ostatni :-)
V rijnu lonskeho roku vysel balik STM32F1xx_DPF v2.0 pro MDK-ARM
zhruba 5 minut po instalaci jsem nasel prvni chybu velikosti stodoly v
ovladaci SPI.
Autor si nevsiml, ze vetsina procesoru v rodine F1 nema 3 SPI porty a kod
vyzadoval treti SPI i u procesoru, ktere ho nemaji :-)
Shodou okolnosti jsem mel neco do cineni s vedenim Keilu tak jsem se zninil
a oni po rade nemeckych kledeb pohovorili s nekym z ST a ten slibil rychlou
napravu v horizontu 7 maximalne 14 dni, zichr, spolehnete se.
A mame leden a ..... nevsiml jsme si, ze byt byla uvolnena nejaka novejsi
verze s opravou :-)

A vsadim se, ze v dokumentace k 1.3 opet u funkce HAL_GPIO_WritePin
v sekci PinState uvadí GPIO_BIT_SET i kdyz to je spatne a ma byt GPIO_PIN_
SET
Abych jen nehanil, kolega nasel nejaku chybu primo v CubeMX a ta byla
opravena celekm rychle po tom co se o ni zninil na foru.ST asi divize s
lepsim vnimanim casu :-)
Asi by to chtelo nejake misto pro hlaseni chyb, kde by se chyba overila,
dostala cislo atd.
Nic vezlem, ale neslo si nerypnout :-)
Pavel

>Hehe, nove verze jdou na web, jakmile jsou k dispozici, ale divize
nemuze ovlivnit poradi a cas publikace. Postavit novy konfiguracni
soubor pro CubeMx trva tak den nebo dva, takze chvili vydrzte, CubeMx si
stahne novou konfiguraci a pak se k tomu bude znat.

Tomas Dresler
Podpora ST