Re: Nabídka vadných servopohonů Belimo

Pondělí Leden 11 14:30:00 CET 2016

Dobrý den,
já teď řeším problém s pohonem ventilu Regulus VZK 225-230-1P.
http://www.regulus.cz/cz/ventil-zonovy-dvoucestny-vzk-225-230-1p
Má synchronní motorek (asi 300 ot/min) který se točí jen jedním směrem.
Ventil má sice svorky "hlavní fáze" a "řídící fáze", ale ta řídící jen
relátkem přepíná koncáky pro jednu a druhou krajní polohu. Chtěl bych do
toho sehnat nějaký obousměrný motorek, nejlépe zase synchronní nebo
asynchronní. Průměr původního motorku je 48 mm, výška 16 mm. SMR300 má
průměr 51 což by se možná vešlo, ale výšku 32 :-( Pokud by v těch
ventilech Belimo byl nějaký takovýhle malý motorek a byl by obousměrný,
měl bych zájem.

Anděl