Re: OT vyhrievana mys, was: Vyhøívání tlaèítka

Neděle Leden 10 21:17:05 CET 2016

Tak šlo by kdeco, ale aby to nevypadalo jako bolavá noha. A vzhledem k
tomu, že volant už mám z výroby potažený kůží, se v tom vrtat nebudu. Jo,
kdyby byl bez kůže, tak bych se tam namotal nějaký odporový drát a kožený
potah by to přikryl...

P.K.