Podivna zavada Samsung Gallaxy S3 mini

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Leden 10 17:58:22 CET 2016

To byla odpověď na dalvik cache.

Teď už je to jedno, pomohl reset do továrního nastavení. Ale mám teď místo
poznámek hromadu pdf s nicneříkajícími názvy a nemám playlist v přehrávači.
Dost mě ale překvapilo, že se rovnou samy nainstalovaly i aplikace, co jsem
tam měl.

PH

From: Pavel Troller
  tím si nejsem jist. adb server by snad mel být k dispozici v každém běžném
přístroji a aktivuje se zatržením volby "povolit USB debugging", kterou pak
zase můžete kdykoliv zrušit.
  Nebude mít ale přístup ke všem zdrojům, neboť telefon nejspíše nebude
rootnutý. logcat jako takový spustit půjde, ale ani ten nebude vypisovat
vše, některé kanály logu jsou pokud vím přístupny jen rootovi. Za pokus to
ale stojí a nic s telefonem neriskujete.