STLINK V2 vs V2.1

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Leden 6 22:15:30 CET 2016

Ano, Versaloon bol nadejny projekt, ale bola to tusim praca jedneho ci
niekolkych ludi. Taketo projekty su nachylne na zmrznutie.
Podobne aj Texane - velmi nadejny projekt, celkom som si ho oblubil,
ale autor tomu dava v ostatnej dobe malo casu. Starsie targety funguju
dobre, ale trebars STM32L053 robil hluposti, ma to niekde aj v
bugreporte, asi rok.

Ten BMp je tiez nadejny.
Pise - https://github.com/blacksphere/blackmagic/wiki/Frequently-Asked-Questions
- ze podporovane su STM32F1, 2 a 4, ale ja tu mam ausgerechnet target
s STM32L152 a vo vyhlade L053. Ale ako tak pozeram do zdrojakov, malo
by to fungovat, ma tam detekciu jedneho aj druheho, snad je to len
nezrovnalost v dokumentacii.
Skusali ste pridavat ine targety/robit ine zmeny alebo to prevadzkuete
ako to je? Viete porovnat rychlost prace s BMp a kombinaciou ST-link
OOCD?