STLINK V2 vs V2.1

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Leden 6 20:49:04 CET 2016

Pre zaujimavost, neexistuje do tychto cinskych st-linkov nejaky
open-source firmware, ktory nie je BlackMagicProbe? Pripadne, je
nejaky iny open-source SWD adapter?
Zvazoval som jeden projekt kde by som chcel mat na plosaku aj debugger
a nemam chut davat tam pokutny firmware z ruskych stranok. On sa da
ziskat kde-ako http://www.taylorkillian.com/2013/01/retrieving-st-linkv2-firmware-from.html
ale taky nechcem "z nabozenskych dovodov".

Ma niekto skusenosti s nejakym CMSIS-DAP adapterom? V ostatnej dobe sa
nejake vynorili, trebars
https://github.com/Armstart-com/IBDAP-CMSIS-DAP