STLINK V2 vs V2.1

Středa Leden 6 16:12:07 CET 2016

A nejaky alternativni FW neni? Staci, aby to umel OOCD
Vubec nejvic by se mi libilo, kdybych si mohl na desku osadit vlastni
STM32F103 a do nej nacpat firmware (ano muzu koupit za 80Kc z Ciny a
odpajet, ale moc se mi to nelibi...)
Maji to byt pripravky pro studenty a ta discovery je docela velka pro
umisteni na desku (a nic na ni celkem neni)