Toner transfer

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Leden 5 21:34:38 CET 2016

On Tue, 5 Jan 2016, Petr Labaj wrote:

> Taky jsem to slyšel. Ale při pokusu s tekutým acetonem (ne s parami)
> se vždycky ukázalo, že reagují.
> Jen to asi bude chtít větší poměr acetonu k lihu.
> Nicméně s toluenem by se to mělo dát udělat taky.

Prectete si komentare pod tim videem, lidi co to zkusili pisou
ze jim to nefunguje.

Uplne prvni laserovky mely takovy plasticky toner a davaly jej tlustou
vrstvu. Ze starsich vytisku se ty pismenka kolikrat loupaly jako strouhany
eidam z pizzy. Tiskarny v dobach HP5L mely jiz o neco tvrdsi toner ale
davaly jej porad pekne tlustou vrstvu takze kdyz se po ni prejelo prstem
bylo to pekne citit jak jsou pismenka hrbata. Tohle se dalo snadno
'nafouknout' acetonem, toluenem ci Abezetou do neprusvitna a nejspis by
na to fungovala ta prenosova metoda. Soucasne tiskarny tisknou velmi
tenkou, prakticky nehmatatelnou vstvu a ty redidla na to nefunguji. Bud
je to i jiny material nebo prilis tenka vrstva.

Pokud nemate nejakou starsi tiskarnu s puvodni verzi toneru tak nemate
sanci.

Spis bych videl sanci v 3d tisku - natisknout na med tenkou vrstvu
motivu v PLA ci PET . Myslim ze PLA (PET urcite) by mohlo chvili
odolavat leptadlu, otazka je, zda by to na te medi drzelo...