Re: Vícekanálový měřič teploty s termočlánky

Milan Mareš Marli na seznam.cz
Úterý Leden 5 07:24:08 CET 2016

Děkuji za návrhy, řešení od KICu znám, Ten datapaq  je velmi podobný - já
bych ale nepotřeboval celý jejich drahý systém, nýbrž pouze převodník pro
termočlánky s rozumným výstupem, zbytek systému už bych si vytvořil sám, jde
mi prakticky jen o logování hodnot a ne o specializovaný systém pro hlídání
termoprofilu. LABVIEW tu mám, takže ten Sine modul by stál za zvážení, ale
přijde mi to jako kanón na vrabce.

No a s tím Arduinem... Samozřejmně nějaké AVR spolu s AD595 či podobným by
vyhověl, ale já preferuji hotové řešení.

Milan