mereni rychlosti pripojeni u UPC

Pondělí Leden 4 10:02:42 CET 2016

Už pár dní jsem měl problémy s internetem po kabelovce (UPC). Obrázky na
stránkách se načítaly i desítky vteřin. Zkusil jsem měřit rychlost tím
jejich měřičem http://rychlost.upc.cz/ Měření ping trvalo asi 10 vteřin,
ale pak to napsalo 10 ms. Rychlost se pohybovala někde okolo nuly, ale
občas vylítla až na 5 Mbit. Jako výsledek to ukázalo těch 5 Mbit :-) Pak
jsem zkusil jiné měření rychlosti (je jich na netu spousta) které
rychlost opravdu průměrovalo. Napsalo mi to že ping je od 30 ms do 2,5 s
a rychlost někde okolo 50 Kbit :-) Když jsem to pak probíral s jejich
technikem, prý že oni používají standardní měření, které se používá po
celé Evropě :-)
Jsem zvědavý na další pokračování. Včera mi na dálku modem restartoval,
prý je to jiný restart než když to vypnu a zapnu. Nic se nezměnilo. Pak
to měřil přes http://beta.speedtest.net/ že z toho dostane nějakou
diagnostiku a šel to probírat prý s kolegou. Dnes dopoledne má přijet,
jenže ve dvě v noci se to rozběhlo na plnou rychlost stabilních 30 Mbit
a hned jsem jim to napsal, abych neplatil zbytečný výjezd (na to mě
upozorňovali). Požadavek zaregistrovali, ale dál na něj nereagovali. Tak
mě napadá několik možných variant
1. byla skutečně chyba v síti a dali to dohromady, i když mi tvrdil že
ostatním v Nymburce to chodí.
2. bylo skutečně něco s modemem a projevuje se to jen občas
3. čas od času na někoho nalíčí umělou závadu, kterou před příjezdem
technika odstraní a dotyčný platí zbytečný výjezd???

Anděl