OT UZ zvlhcovac

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Leden 4 08:53:09 CET 2016

Zdravim,

jen aby z toho byl nejakej zaver - vybral jsem nakonec Steba LB 5
(hlavne proto, ze ta nadoba vypada aspon trochu pravidelne a
prinejhorsim by se dala svarit - doufam) - recenze take nejsou nejhorsi

http://www.steba.cz/zvlhcovace-vzduchu/52-zvlhcovac-vzduchu-steba-lb-5

Jinak doma prezivame ted tak, ze 2x denne a 4x v noci rozprasovacem na
kytky rozprasim 0.5l horke vody. Za tuhle cenu se mi dari drzet vlhkost
v rozmezi 30-40%. Opravdu to vychazi tak, ze je treba cca 4l aby se to
drzelo na tech prijemnych 40%.

Radek Vicek