Re: Telefon Samsung a p?™ipojen?

Neděle Leden 3 15:27:32 CET 2016

V práci mám klávesnici s vestavěným HUBem. Ze všech flešek, co jsem zkusil,
mi tam funguje jedna, u ostatních mi Windows hlásí problém s napájením. A
kolik taková fleška potřebuje proudu, 100mA? Je to jen číslo. Výrobce,
resp. vývojář tam prostě něco napálí, někdy to změří, odhadne a pak tam dá
ještě nějakou rezervu; a nebo tam prostě zadá 500mA, protože to přece
každej port dá. Nedá. Ta klávesnice má poměrně tenký kabel, asi jako mají
myši.

P.K.