0.96" 128x64 OLED

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Leden 3 14:59:55 CET 2016

Nejake sa predavaju tu http://www.buydisplay.com/ velky sortiment,
relativne dobre ceny, pri niektorych maju dokonca napisane, ze
zarucuju, ze to budu vyrabat este X rokov ;-)
Nejake OLEDy som este nakupoval z TME
http://www.tme.eu/sk/katalog/graficke-oled-displeje/5c3f7f9d50c3e4e2f18520c6acbbed9f.html
ale tie ceny nevyzeraju az tak chrumkavo.

Dňa 3. januára 2016, 14:41, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: