STemWin zmena vzhledu

Pátek Leden 1 23:03:52 CET 2016

A jeste doplnim jeden dotaz pred spanim - jak nejlip kreslit nejake
vlastni motivy? Nenasel jsem nic jako canvas, nebo frame, kde by treba
byla callback funkce pro vykresleni obsahu. Nabizi se jedine prvek IMAGE
a do nej nacpat bitmapu, ale to neni uplne idealni treba pro grafy atp.
kdyz neni dost pameti na pripravu celeho obrazu.
A tento prvek podporuje nejaky format DTA, o kterem jsem nic neslysel a
ani nemuzu najit zadnou informaci. Zkousel jsem tam nacpat jen pixely
ale nefunguje, evidentne to bude mit nejakou hlavicku. Doufal jsem, ze
to bude jednodussi struktura nez bmp.

Jinak to STemWin funguje fakt hezky, i na displeji pripojenem pres SPI
nebo paralelni 8b sbernici rizenou SW, rychlost odezvy uplne bez
problemu. Napsat ovladac je uplne jednoduche, staci v podstate funkce na
vykresleni pixelu, samozrejme dalsi funkce pro obdelniky a bitmapy to
dost zrychli.