ATTINY13 a ISP

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Únor 27 20:15:53 CET 2016

On 27.2.2016 19:30, Jaroslav Buchta wrote:
> Podle DS by vse melo fungovat od 1.8V, meby celkem stacilo od 2V.
 > Funguje opravde vse, jako EEPROM, ADC a jeho reference?
Nepouzil som tak nizke napatie, ale dovolim si tvrdit, ze funguje
vsetko. Zvazit treba jedine BOD, ten ma ako moznost nastaveia
najnizsieho napatia prave 1.8V s toleranciou do 2V.

> Jak resite ISP? Aby slo LVP, staci zachovat pin RESET a PB0,1,2 pouzit
> jako I/O a treba oddelit rezistory par kOhmu?
Ano, tak to pouzivam. Rezistory 1k a viac, podla potreby. Ak su takto
osetrene piny pouzite ako vystupy, t.j. nieco ovladaju, tak to nieco
bude pocas programovania "lietat". Typicky LED budu rychlo blikat, co
nevadi, ale pri rele/motore zapojenom cez budic to vadit bude. Tiez to
moze vadit pripojenemu obvodu, ak vystupne piny pouzijete na komunikaciu
s nim. V pripade, ze kludovy stav periferie je L (typicky baza NPN
tranzistora), na blokovanie pocas programovania pouzivam schottkyho
diodu katodou zapojenu na Reset.

> Umi to naprogramovat DRAGON v LVP rezimu? Predpokladam, ze nune signaly
> jsou GND, RESET, SCK, MOSI, MISO a VCC.

Drogon nemam.. Piny mate vymenovane spravne.

miro