Jak zmerit mrtvy motor z "vodarny/nautila" ?

Sobota Únor 27 00:09:04 CET 2016

Myslím že motorový spouštěč by to měl ochránit.
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0ahUKEwjVoJjkxJbLAhUpGZoKHRRVDh0QFggjMAE&url=http%3A%2F%2Fwww.schneider-electric.cz%2Fdocuments%2Ftechnical-releases%2Fvsechny-clanky%2FE11_Bohusik_Ochrana_motoru.pdf&usg=AFQjCNH36DSZ5Ni9CboCpKsvvnNTCakX2A&cad=rja
Už jen kdyby se do čerpadla dostalo něco, co by zablokovalo motor.
Anděl