Jak zmerit mrtvy motor z "vodarny/nautila" ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Únor 26 19:12:31 CET 2016

Dne 26.2.2016 v 9:33 Kubat Tomas napsal(a):
> tak jsem to byl zmerit.
> je to 3f. zapojeni asi trojuhelnik(odpor jen mezi fazema, pripojeno a sporakovou vypinac).
>   mezi fazema 330r/330r/7,7r ...
> tazke ho muzu poslat na nakup ?

Já jsem takhle jednou přišel o nulák a pak jsem nakupoval na účet
rozvodných závodů.
Je potřeba vyplnit hlášení o tom, že došlo k poruše a ta vedla k
poškození a také do něj napsat nějakou srdcervoucí pasáž o tom, že
čerpadlo potřebuje k dennímu životu a proto si koupí nové a nebude čekat
na vyjádření a že očekává že mu to nové zaplatí.

Kupodivu se používá stejný formulář jako je pro hlášení výpadku
elektriky a u pre se ho dalo vyplnit někde na netu.

Jindra