Ignorování zařízení ve Win7

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 26 13:01:00 CET 2016

> s lehkým nachlazením poøádnì nemyslí.

"lehke nachlazeni" je zrejme jedna z najbrutalnejsich chorob dnesnej doby, bo sa to kazdy snazi rozchodit...

> Nìkdy jsou otázky lep¹í ne¾ odpovìdi :-)

Ak by to bolo castejsie nez niekedy, bolo by to fajn. Hlupych otazok viem kedykolvek vysypat kolko chcete... :-)

> Stejnì by mì zajímal mechanizmus, jak k tomu ignorování do¹lo.

A nepise sa priamo pri/po tom Uninstall nieco ze treba rebootnut? Clovek to obvykle bezmyslienkovite zrusi... Ale pri tychto driveroidno-kerneloidnych zalezitostiach to IMO vo win funguje tak, ze win sa "boji" robit "za jazdy" nejake dalekosiahlejsie zmeny, a tak si len poznacia "toto zariadenie uz neexistuje, a pri najblizsom reboote, este kym nic podstatne nebezi, urob vsetky dalekosiahle zmeny". Disclaimer: Netusim, ako to naozaj funguje.

Horsie je, ze od urciteho casu nie je reboot ako reboot a navonok to nie je vidiet. Prisiel som na to, ked vo W8 po stiahnuti updatov chcel updater rebootnut a ja som mu povedal ze nie, bo som aj tak chcel za chvilu rebootnut z inych dovodov. Po tom reboote sa vsak updater znova dozadoval rebootu. Zaujalo ma to a urobil som zopar cyklov, a naozaj az ked som ten reboot odklepol v updateri, tak prebehol ten "ozajstny" "updatovaci" reboot so vsetkym tym saskovanim s percentami a tak, a potom bol updater uz spokojny. Vo WVista to tak nebolo, vzdy stacil manualny reboot.

[Na tomto mieste by mali zautocit militantni *nuxaci. A viete co, v tomto maju pravdu.]

wek