Re: Koupě TV

Pátek Únor 26 12:24:21 CET 2016

Dne 26. února 2016 11:54 Aleš Zíka <zika na results.cz> napsal(a):

> Přesně tak, mám podobný Samsung s "PIP"em a je to naprosto k ničemu.
> Jednak to opravdu neumí TV +TV a druhak se to neaktivuje tlačítkem na DO
> ale je to utopený tak hluboko v menu, že když to člověk potřebuje, tak to
> bez manuálu nenajde.
> Jednou dvakrát jsem to chtěl vyzkoušet, ale řeklo mi to, že při tomhle
> zdroji signálu (myslím, že to byl film z DLNA) to nejde, tak jsem se na to
> vykašlal. Možná se to hodí, pokud máte k TV připojený externí DVD, video a
> staelit (tam je zas mor 4 DO :-)

Takže to je řešení ve stylu "vlk se nažral a kozy zůstaly celé". Na to, aby
televize uměla PIP, jim stačí jen jiný firmware. DO je standardní (takže to
musíte zapínat přes menu) a má to jen jeden tuner, tzn. HW náklady jsou
nulové.

BTW proč vlastně chcete zapínat PIP, když vám běží film z DLNA? Máte v něm
reklamu? ;)

P.K.