Re: Falešná AT26DF081A ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 26 11:40:03 CET 2016

>Takže soudím že ty nové jsou opravdu falešné.

Hm, hm.

Z charakteru popisu by som dalekosiahle zavery nerobil. Este by bolo
zaujimave porovnat aj spodok tych cipov, ale z toho tiez neviem urobit
nejaky jednoznacny zaver.

Ta "sem-tam ina odpoved" na 9F vyzera ozaj zvlastne. Co sa stane, ak ten
prikaz skusite pri nizsej hodinovej frekvencii, prip. s predlzenim casu
medzi prikazom a citanim? Zaujimave by bolo pozriet aj osciloskopom, ako
to vyzera na datach, najma ked pride nieco ine ako FF...

Datecode 0547... Ako toto vysvetluje Vas dodavatel? Opytal by som sa ho na
to, co si presne predstavuje pod pojmom "z oficialnej distribucie".

Najstarsi DS co som z archive.org vyhrabal je z Nov.2005, to by zhruba
sedelo.

Ci to teda nebude skor nez fake (ak by som ja robil fake nedal by som na
neho datecode 05xx) nejaky vymet z pociatku vyroby, co mal byt zahodeny,
ale niekto si ho odlozil "na horsie casy" a teraz vytiahol a predal ako
NOS.

Ale predpokladam, ze pre Vas bude jednoduchsie pre pokoj duse nespekulovat
a zahodit ich a nahradit niecim inym, trebars tymi AT25.

wek