Jak zmerit mrtvy motor z "vodarny/nautila" ?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Únor 26 10:48:39 CET 2016

To je samozřejmě špatně, možná proto to shořelo. Sporáková kombinace je
pouze vypínač. Podívejse se třeba na:
http://www.sigmapumpy.com/downloadFile.php?file=_public/upload/prospectus/cz/1_1_4_-evgu-25-6-gu-080-navod.pdf

- Elektromotor musí být jištěn nadproudovou ochranou
Čerpadlo musí výt vždy jištěno proti nadproudu a
zkratu. Nadproudová ochrana musí být nastavená na
jmenovitý (jisticí) proud elektromotoru (čerpadla).
U třífázového čerpadla se nejlepší jištění dosáhne
nastavením nadproudového jisticího prvku na hodnotu
skutečně odměřeného odebíraného proudu v místě
nasazení, ale nejvýše na hodnotu uvedenou v tab.
1 nebo na štítku elektromotoru. Příklad zapojení je
uveden na obr. 11.

Martin Hanek