Jak zmerit mrtvy motor z "vodarny/nautila" ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Únor 26 07:47:31 CET 2016

dobry den.
soused me pozadal o zmereni motoru co ma ve studni.
prej mu ta vec zacala vyhazovat jistic.
k tomuhle doslo pote, snad ve ctvrtek rano, kdy byl vypadek proudu.
ja jsem zrovna byl s baterkou v koupelne a na cca 5-10min dodavku obnovili, ale zarovka byla oranzova bludicka.
bohuzel jsem nebyl schopen ukoncit koupelnovou cinnost a bezet to zmerit.
no a soused odpoledne, ze mu umrel vodovod.
1. muze mit pripojeni nizsiho napeti do site tenhle ucinnek na domaci vodarnu/motor ?
2. co mu tam jako mam zmerit, pozna se to nejak dmm, ze ma vyrazit pro novou vodarnu ?
urcite to bude chtit resit na honem, tak abych si neutrhnul nejakou ostudu :-).
diky za info.
tomik.