usporadani LED v UV osvitce

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Únor 25 20:21:22 CET 2016


On 25. 2. 2016 19:29, Pavel Hudecek wrote:
> Možná to bylo původně myšleno jako šestiúhelníky se středy, ale 
> konečný výsledek na fotce jsou čtverce otočené o 45°. Stejné 
> rovnoměrnosti se samozřejmě méně pracně dosáhne tím, že se stejně 
> velké čtverce udělají nepootočené.
>

Samozrejme ze nemate uplne pravdu. Pri stvorcovej sieti dostanete velke 
plochy, kde sa svetelne kruhy pretinaju a tiez tmave miesta v strede 
uhlopriecok.

Pri rovnomernej sestuholnikovej sieti su tieto kontrasty podstatne 
mensie. Sestuholnikova siet - z ineho pohladu - nie su pootocene stvorce 
ale velmi pretiahnute KOSOstvorce.

Ked na to lepsie pozeram, to na tej fotke je samozrejme zle, naozaj to 
je iba pootocena stvorcova siet - preto ked som napisal ze je to sisaty 
sestuholnikovy grid, mal som napisat velmi sisaty grid.



> PH
>
> From: Milan B.
>
> On 25. 2. 2016 18:28, Lukas Burda wrote:
>> Ja tedy nevim, ale tohle je také čtvercový grid, ne? Oproti čemu Vám
>> to vycházelo rovnoměrněji?
>
> Nie je, to je sestuholnikovy grid (trochu sisaty).
>
> Nakreslite si sestuholnikovu mriezku a doprostred kazdeho sestuholnika
> dajte LEDku. Dostanete presne toto.



Další informace o konferenci Hw-list