usporadani LED v UV osvitce
Milan B.
milan na bastl.sk
Čtvrtek Únor 25 20:21:22 CET 2016
On 25. 2. 2016 19:29, Pavel Hudecek wrote:
> Možná to bylo původně myšleno jako šestiúhelníky se středy, ale
> konečný výsledek na fotce jsou čtverce otočené o 45°. Stejné
> rovnoměrnosti se samozřejmě méně pracně dosáhne tím, že se stejně
> velké čtverce udělají nepootočené.
>
Samozrejme ze nemate uplne pravdu. Pri stvorcovej sieti dostanete velke
plochy, kde sa svetelne kruhy pretinaju a tiez tmave miesta v strede
uhlopriecok.
Pri rovnomernej sestuholnikovej sieti su tieto kontrasty podstatne
mensie. Sestuholnikova siet - z ineho pohladu - nie su pootocene stvorce
ale velmi pretiahnute KOSOstvorce.
Ked na to lepsie pozeram, to na tej fotke je samozrejme zle, naozaj to
je iba pootocena stvorcova siet - preto ked som napisal ze je to sisaty
sestuholnikovy grid, mal som napisat velmi sisaty grid.
> PH
>
> From: Milan B.
>
> On 25. 2. 2016 18:28, Lukas Burda wrote:
>> Ja tedy nevim, ale tohle je také čtvercový grid, ne? Oproti čemu Vám
>> to vycházelo rovnoměrněji?
>
> Nie je, to je sestuholnikovy grid (trochu sisaty).
>
> Nakreslite si sestuholnikovu mriezku a doprostred kazdeho sestuholnika
> dajte LEDku. Dostanete presne toto.
Další informace o konferenci Hw-list