Nabijeni ultracap

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Únor 25 10:33:49 CET 2016

Trochu jsem předpokládal, že úbytek na diodách bude větší nebo rovno 2V.

Ale po té co jsem si přečetl zprávu od "wek-a" jsem se na tu desku
trochu zadíval a zjistil jsem, že systém nepoužívá konfiguraci kterou
jsem si myslel a na defaulty je vypnuté nabíjení, takže stačilo přepnout
pomocí zápisu do i2c registru nabíjení na těch 400uA a napětí na
kondenzátoru se začalo statečně hejbat směrem nahoru. Za dopoledne asi
určitě doleze na ty 3.0V, takže už jsem spokojenej.